دانلود نرم افزار ، بازی ، موبایل ، بخش های متنوع
پایگاه دانلود ایران

بی شک یکی از بهترین بازی هایی که در سال ۲۰۱۳ در سبک مبارزه به بازار عرضه می شود Injustice : Gods Among Us ساخته استودیو Netherrealm است، در این بازی دیگر بازیکنان مورتال کمبات به چشم نمی خورند بلکه ؛ قهرمانان خیالی داستان ها و فیلم ها نقش آفرینمی می کنند. دیگر در این بازی، بازیکنان مورتال کمبات امثال ؛ Raiden , Liu Kang , Scorpion و دیگر بازیکنان در این بازی حضور ندارند. بازیکنانی که در این قسمت حضور دارند، بتمن و سوپرمن و قهرمان های خیالی داستان ها و فیلم ها هستند. شخصیت ها و محیط بازی کاملا سه بعدی است ولی مبارزه و نبردها در راستا دو بعدی است، اما این دلیل بر آن نیست که گرافیک بازی پایین است بلکه ؛ گرافیک بازی بسیار زیبا و طبیعی رونمایی شده است. ادبون خالق و مالک سری های مورتال کمبات و این سری سعی کرده است که تکنیک ها و تکنولوژی های مورتال کمبات را در بی عدالت خدایان ما جای بدهد و محبوبیت زیادی را به کاربران ببخشید. هکتور سانچز، تهیه کننده بازی های مورتال کمبات و این بازی نیز حرف ها و صحبت های ادبون را تایید کرد و این را اضافه کرد ” که این بازی نیز همانند ؛ دو بازی قبلی استودیو ما یعنی مورتال کمبات ۲۰۱۱ و DC Universe دارای داستان ها و خط داستانی جالب و زیبا و خاطره انگیز است “

Injustice: Gods Among Us PS3-RAPTURE

 

injustice gods among us ps3 cover small دانلود بازی Injustice: Gods Among Us برای PS3

 

 

سیستم مبارزات کاملا شبیه به "مورتال کامبت" طراحی شده است و تغییرات قابل توجهی در آن دیده نمی شود ولی نمی توانید انتظار داشته باشید که بتمن دستهای سوپر من را از تنش جدا کرده و با آن به سرش ضربه بزند. اد- بون اشاره ای داشت به تغییرات ظاهری کاراکتر ها در حین مبارزات، مثل پارگی لباس و خراش های جزئی بر روی صورت و … ولی نباید انتظار خونریزی به اندازه "مورتال کامبت" را از این بازی داشته باشیم. همچنین سیستمی مانندX-ray وجود دارد که از "Super Meter" استفاده می کند. در این سیستم بارهایی دور نشان ابر قهرمان پر می شوند و با پر شدن و فعال کردن آن، می توانید شاهد صحنه های سینماتیک زیبایی همانند آنچیزی که در MK دیدیم، باشید. برای مثال فلش یک بار به دور زمین میدود و مشتی نثار فک سوپر من می کند که بسیار هیجان انگیز و زیبا کار شده است و قطعا به عنوان یکی از بزرگترین بخشهای بازی به حساب خواهد آمد. همینطور سیستم جدیدی به نام Wager اضافه شده است که می توانید قدرت خود را به رخ حریف بکشید که محیط جالبی برای یک مبارزه ایجاد می کند.

اولین نگاه ما به این بازی تعجب ما را بر انگیخت. این عنوان با توجه به جزئیات فراوان کاراکترها و محیط اطراف و همچنین دارا بودن فاکتور سرگرمی ابر قهرمانان، می تواند رقابت نزدیکی با سری بازی های Marvel Vs. Capcom داشته باشد. همانطور که از DC انتظار میرود محیط بسیار تاریک تر نسبت به رقیب های خود خواهد بود. باید اعتراف کنم با اینکه همیشه طرفدار سیستم بازیهای مبارزه ای از قبیل Street Fighter بوده ام ، این بازی بسیار جذاب بنظر می رسد و اطمینان دارم به محض اینکه بتوانم بازی را کاملا امتحان کرده و حرکات شخصیت ها را بشناسم، سیستم مبارزه این بازی برایم حتی جذاب تر خواهد شد. قطعا شما هم از کتک کاری در مخفیگاه شوالیه سیاه برای ساعات طولانی لذت خواهید برد.

منبع توضیحات: بازی سنتر و رایان گیم

 

تصاویری از محیط بازی:

injustice gods among us screenshots 01 small دانلود بازی Injustice: Gods Among Us برای PS3 injustice gods among us screenshots 02 small دانلود بازی Injustice: Gods Among Us برای PS3

injustice gods among us screenshots 03 small دانلود بازی Injustice: Gods Among Us برای PS3 injustice gods among us screenshots 04 small دانلود بازی Injustice: Gods Among Us برای PS3

injustice gods among us screenshots 05 small دانلود بازی Injustice: Gods Among Us برای PS3 injustice gods among us screenshots 06 small دانلود بازی Injustice: Gods Among Us برای PS3

 



ادامه مطلب...
ارسال توسط مهران

Dead Island یک عنوان مهیج و جذاب بود که با حمایت و توسعه استودیو بازی سازی Techalnd همراه شد و در سپتامبر سال میلادی توسط کمپانی Deep Silver منتشر گردید. به یک کلام می توانم بگم که Dead Island یک عنوان در سبک اکشن می باشد که طعم مرگ و ترس را برای گیمر ها در نسخه اولبه خوبی هرچه تمام تر تزریق کرد. به گفته سازندگان، نسخه جدید این بازی ۲ Dead Island نخواهد بود بلکه نام نسخه جدید این بازی Dead Island: Riptide یا به عبارتی جزیره مردگان: خروش آب خواهد بود که دارای بعدی کاملا متفاوت است. در راستای این حرف می توان گفت که نسخه جدید عنوان ترسناک Deep Silver از اکشن زیادی برخوردار است. برای مشاهده ی نقد کامل بازی و لینک دانلود به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

Dead Island: Riptide PS3-ANTiDOTE

 

Dead Island Riptide PS3 Cover دانلود بازی Dead Island: Riptide برای PS3

 

 

داستان
اگر یادتان باشد در نسخه قبل قهرمانان به وسیله یک هلیکوپتر از جزیره می گریزند و به یک کشتی نظامی امن و دور از زامبی های عذاب آور ملحق می شوند. آن ها به خیال خود دیگر از دست موجوداتی همچون زامبی رها شده اند و به سمت خوشبخت یهدایت می شوند اما باید گفت که تازه اوایل کار است و جهنمی خوف انگیز در راه است.
حال سرنوشتی تلخ برای قهرمانان رقم می خورد و امید خود را نسبت به رسیدن به خوشبختی از دست می دهند، در امواج خروشان سانحه ای ترسناک رخ می دهد و گله ای پر از زامبی دوباره پای در راه می نهند و قصد جان قهرمانان بازی را دارند.
در حقیقت داستان Riptide در امتداد داستان نسخه اول قرار دارد و هر چهار شخصیت اصلی بازی می بایست دوباره به جزیره ای پر از زامبی بازگردند و برای حفظ جان خود در برابر گله ای پر از زامبی قرار بگیرند. به نظر شما کدام شخصیت در دام زامبی ها جان می دهد و کدام شخصیت سر از ادامه زندگی در میاورد ؟

 

گیم پلی
در محیط بازی می توانید جست و جو و گردش زیادی را تجربه کنید یا حتی می توانید، برخی از قسمت ها را با قایق طی کنید. زامبی ها در تمام اماکن موجود در بازی دیده می شوند، پس همیشه به فکر چاره ای برای جلوگیری از سبز شدن آنها در راه خود باشید. همیشه و هر کجا که پای می گذارید سلاح یادتان نرود زیرا بدون سلاح دربرابر زامبی ها شما همانند یک  فرد از قبل به دام افتاده می باشید.
محیط های آبی نقش مهمی در حمل و نقل و انجام ماموریت های اصلی و کوچک را ایفا می کنند. همانطور که نام بازی جریان خروشان آب است امکان دارد که سیل در یکی از جزایر مجمع الجزایر جاری شود و به شخصیت های بازی زیان های جبران نا پذیری را هدیه کند.
با ازتفاع موتور Chrome Engine 5 ما شاهد بهبود گرافیک و گیم پلی در بازی هستیم. همچنین در بازی سلاح ها ، بازیکنان ، قدرت های فردی و … افزوده شده است که جذابیت بازی را دوچندان و متحول تر می کند که به نوبه خود نکته مثبتی به حساب میاید.

 

گرافیک
موتور Chrome Engine 5 به خوبی کار خودش را انجام داده است و ویژگی های فوق العاده را به بازی افزوده است. طراحی کاراکتر ها خیلی زیبا و طبیعی به کار رفته است که حس خوبی را به گیمرها منتقل می کند. هریک از شخصیت ها از مزیت ها و ویژگی های فردی برخوردار هستند و کم پیش میاید که قدرت های یک فرد با فرد دیگر تشابه داشته باشد.
محیط های بازی از جمله محیط های مخروبه به خوبی طراحی گردیده است. حالت نابودی زامبی ها به خوبی هرچه تمام تر بیرون اندازی شده است برای مثال اگر شما با کاراکتر انتخاب شده یک فرد زامبی را هدشات کنید، خواهید دید که خونهای موجود در اعضای بدن زامبی خیلی زیبا و جذاب به محیط های اطراف منتقل می شود.
تنها ایرادی که در نسخه قبلی طرفداران از آن نا امید شدند بخش گرافیک بود که امیدواریم با پیشرفت موتور Chrome Engine 5 دیگر ما شاهد گرافیکی بد و ناپسند در بازی نباشیم.

 

صداگذاری
اطلاعات زیادی در این باره به بیرون درز نشده است اما در نسخه قبل ما شاهد صداگذاری فوق العاده زیبا در بازی بودیم که امیدواریم که Dead Island: Riptide در این بخش امکانات جذابی را سهیم باشد.
در نسخه قبلی به محض ورود به جزیره صدای پرندگان و آب دریا به گوش می رسید که به نطر می رسد در این نسخه روی این مسئله بسیار کار شده است. همچنین در نسخه پیشین تن صدای شخصیت های بازی و دیالوگ های موجود در بازی به خوبی طراحی شده بود که بخش صدا را پر از جذابیت خاص کرده بود.

نتیجه
در نهایت می توان گفت Dead Island: Riptide عنوانی دلهره آوری است که همه را به آغوش ترسناک خود دعوت کرده است حتی کار به جایی کشید که هنوز این بازی عرضه نشده است در  کشور آلمان ممنوع گردیده است تا از به وجود آمدن برخی از خشونت های عصبی در بین افراد ممانعت شود.
بازی هایی همچون Dead Space 3 , Dead Island: Riptide , Alliance: Colonial Marines , Metro: Last Light  و دیگر بازی های هولناک در دست ساخت به ما این اجازه را می دهند که سال ۲۰۱۳ را سال ترسناک برای بازی های رایانه ای نام بگذاریم.

منبع توضیحات: رایان گیم

 

تصاویری از محیط بازی:

Dead Island Riptide screenshots 01 small دانلود بازی Dead Island: Riptide برای PS3 Dead Island Riptide screenshots 02 small دانلود بازی Dead Island: Riptide برای PS3

Dead Island Riptide screenshots 03 small دانلود بازی Dead Island: Riptide برای PS3 Dead Island Riptide screenshots 04 small دانلود بازی Dead Island: Riptide برای PS3

Dead Island Riptide screenshots 05 small دانلود بازی Dead Island: Riptide برای PS3 Dead Island Riptide screenshots 06 small دانلود بازی Dead Island: Riptide برای PS3

 



ادامه مطلب...
ارسال توسط مهران

Defiance اولین بازی چند پلتفرمی آنلاین می باشد که در تجربه ای باورنکردنی از بازی های رایانه ای، شما را به نبرد دعوت می نماید. این بازی بر اساس یک برنامه تلویزیونی در شبکه Syfy ساخته شده است. به هزاران گیمر در فضای آنلاین بپیوندید که در سال هایی دور کره ی زمین را که تغییر کرده است و تلاش برای دستیابی به تکنولوژی بیگانه های سیارات دیگر در تمامی آن ها موج می زند به نبرد بپردازید. یک شخصیت منحصر به فرد برای خود ایجاد کنید و با استفاده از گزینه هایی که در اختیار شما قرار می گیرد به ارتقاء این شخصیت مجازی خود بپردازید. به تنهایی و یا به همراه دیگران به شکار بیگانه ها بپردازید و مهارت های خود را بهبود ببخشید و سلاح هایی مدرن و بیگانه را از آن خود نمایید که به شما در زنده ماندن در نبردهای سنگین کمک می کند. به جستجو و کاوش در سرزمین های گسترده ای با ماشین های مختلف بپردازید و خود را به عنوان سردسته یک گروه عظیم در بخش آنلاین بازی در نظر بگیرید. این بازی بر اساس سریال تلویزیونی به نام Defiance ساخته شده است. شما از هم اکنون می توانید این بازی را برای اولین بار میان وبسایت های ایرانی با لینک مستقیم دریافت نمایید.

Defiance PS3-DUPLEX

 

defiance ps3 cover small دانلود بازی Defiance برای PS3

 

 

تصاویری از محیط بازی:

defiance screenshots 01 small دانلود بازی Defiance برای PS3 defiance screenshots 02 small دانلود بازی Defiance برای PS3

defiance screenshots 03 small دانلود بازی Defiance برای PS3 defiance screenshots 04 small دانلود بازی Defiance برای PS3

defiance screenshots 05 small دانلود بازی Defiance برای PS3 defiance screenshots 06 small دانلود بازی Defiance برای PS3

 



ادامه مطلب...
ارسال توسط مهران

شما در بازی هدایت شخصیتی به نام بوکر را بر عهده خواهید گرفت که علاوه بر حفاظت از دختری به نام الیزابت باید با این ازادی خواه ها نیز بجنگد.الیزابت(که بعدا مشخص میشود که کل اتفاقات در کلمبیا ربطی به این دختر دارد)دارای نیرو های خاصی است که باعث میشود جانش در خطر بیفتد.علاوه بر این او یک نگهبان دارد یک پرنده اهنی نیرومند که به نظر می رسد به الیزابت علاقه خاصی نیز دارد. در بازی چنانچه الیزابت زخمی بشود و یا گیر بیفتد شما باید بلافاصله به کمک او بشتابید. تنوع دشمنان نیز در نوع خود بسیار مناسب است.از سربازان معمولی گرفته تا باس های غولپیکر و نیرومند که هرکدام از این باس ها نقطه ضعف هایی دارند که شما با پیدا کردن انها می توانید این باس ها را نابود کنید.تنوع سلاح ها هم در نمایش های بازی به خوبی جلوه می کند و شما میتوانید بنا به دلخواه خودتان یک اسلحه اتخاب کنید و به مبارزه با دشمنان بپردازید نزدیکی اسمان خراش ها ی کلمبیا میله هایی مانند ریل قطار وجود دارد که بوکر و یا دشمنان می توانند به کمک این میله ها یک مسیر بسیار طولانی را به راحتی طی کنند.همچنین در گوشه و کنار شهر بعضی از اشیا به رنگ زرد هستند که بوکر می تواند با قدرت خاص خودش این اشیا را حرکت دهد و بر علیه دشمنان از ان استفاده کند.

|برای اولین بار میان وبسایت های ایرانی، نسخه نهایی DUPLEX بازی|

 

bioshock infinite cover ps3 small دانلود بازی BioShock Infinite برای PS3

 

 

همکاری الیزابت و بوکر نیز در تریلر ها به روشنی قابل دیدن است.مثلا شما میتوانید با زدن نیروی برق در نیروی باد الیزابت برقی با ولتاژ بالا به سوی دشمنان بفرستید و یا اشیایی مانند میله و نیزه را بدون انکه به انها دست بزنید به سمت دشمنان پرتاب کنید. طبق گفته ی سازندگان با اظافه شدن فاکتورهای مختلف به گیم پلی هیچگاه از تجربه ب این بازی خسته نخواهید شد به طوری که میتوانید بازی را حتی در یک یا دو روز به پایان برسانید. این بازی نیز مانند بسیاری از گیم های امسال با موتور گرافیک unreal Engine3 ساخته خواهد شد.اما سازندگان کد های این متور گرافیک را بنا به دلخاه خودشان تقیر دادند و نه تنها شکست نخرده اند بلکه بسیار موفق هم شده اند.با مشاهده نمایش های بازی رنگبندی های کاملا شاد نظر شما را به خود جلب می کند.در شهر کلمبیا هر رنگی که فکرش را بکنید پیدا میشود و دل شما را بسیار شاد می کند. بافت های گرافیکی در سطح قابل قبولی قرار دارند و ایرادی نمیتوان به انها گرفت.همچنین نور پردازی ها ی بازی هم نظر شما را به خودش جلب میکند.همچنین بازتاب نور بر روی اشیا و تفنگ و بر روی زمین نیز بسیار زیبا طراحی شده اند. طراحی محیط ها در بازی نیز با دقت بسیار زیادی انجام شده که میتوان ریز ترین جزییات را در انها مشاهده کرد.بازی فضای کاملا open-word دارد و شما میتوانیید مانند سایر بازی ها علاوه بر انجام دادن ماموریت های اصلی ماموریت های فرعی نیز انجام دهید.طراحی کاراکتر ها زیاد چنگی به دل نمی زند و حالتی کارتونی مانند دارند که اگر کمی طبیعی تر طراحی میشدند بسیار بهتر بود. در کل گرافیک بازی بسیار خوب و عالی طراحی شده است و می تواند یکی از زیبا ترین گرافیک ها را در بین سایر بازی ها داشته باشد.

 

تصاویری از محیط بازی:

bioshock infinite screenshots 01 small دانلود بازی BioShock Infinite برای PS3 bioshock infinite screenshots 02 small دانلود بازی BioShock Infinite برای PS3

bioshock infinite screenshots 03 small دانلود بازی BioShock Infinite برای PS3 bioshock infinite screenshots 04 small دانلود بازی BioShock Infinite برای PS3

bioshock infinite screenshots 05 small دانلود بازی BioShock Infinite برای PS3 bioshock infinite screenshots 06 small دانلود بازی BioShock Infinite برای PS3

 



ادامه مطلب...
ارسال توسط مهران

این سری از بازی همانند سری های پیش به سبک اکشن ماجراجویی و سوم شخص ماجراجویی تدوین شده است. یک بازی رایانه ای از سری بازی های خدای جنگ که توسط استودیو سانتا مونیکا ساخته شده و بخش سرگرمی سونی قرار است آن را در ۱۲ مارس۲۰۱۳، به طور انحصاری برای کنسول پلی استیشن ۳ منتشر سازد. این بازی هفتمین قسمت از این مجموعه می باشد که از نظر داستان یقبل از تمام قسمت های این سری قرار دارد. برای اولین بار در این سری، قابلیت بازی چندنفره تا هشت نفر به صورت آنلاین فراهم شده است. این بازی به طور بی ربطی بر اساس افسانه های یونانی بنا شده است و موضوع اصلی آن شروع به انتقام گرفتن از اسطوره کهن باستانی یونان (آرس) است. هنر پیشه این بازی که همان خدای جنگ است در تکاپو برای گرفتن کنترل و قدرت کراتوس است و کراتوس نیز سعی میکند تا وابستگی ها یا عهد وپیمان (three Furies) خودش رانسبت به خدای جنگ از بین ببرد. گیم پلی این نسخه ی جدید همانند نسخه های پیشین ساخته شده است اما در نسخه جدید تمرکز اصلی ، بر combo های داخل بازی بنا شده است به صورتی که شما با استفاده از حرکات تلفیقی زیادی شروع به کشتن دشمنانتان میکنید در حالی که این ویژگی درنسخه های پیشین یکی از نقطه های دلگرم کننده بازی نبود و شما بیشتر با حرکات ساده مشغول به کشتن دشمنانتان میشدید.

|برای اولین بار میان وبسایت های ایرانی، نسخه نهایی DUPLEX بازی|

|طبق توضیحات ریلیزر تنها از طریق هارد داخلی کنسول، بازی قابل اجرا می باشد|

 

God of War Ascension cover small دانلود بازی God of War: Ascension برای PS3

 

 

کریتوس روحش را به آرس(خدای جنگ) فروخته بود و آرس به او فرمان داد که به دهکده یی حمله کند که همسر و فرزندش در آنجا زندگی میکردند. کریتوس بدون آنکه متوجه شود فرزند و همسر خود را به قتل رساند ، پس از کشته شدن همسر و فرزندش متوجه شد که چیکار کرده و بسیار خشمگین شد و شب ها کابوس به قتل رساندن همسر و فرزندش به دست خودش را میدید او بسیار از این گناه بزرگی که مرتکب شده بود رنج میکشید. کریتوس سفری را میپیماید که بتواند از گناهان گذشته خود بخشوده شود و روحش را از چنگال آرس آزاد کند. بازی شش ماه پس از به قتل رسیدن همسر و فرزند کریتوس شروع میشود. کریتوس پس از اینکه روحش را به آرس میفروشد شمشیر هرجو مرج را بدست می آورد و به دنبال راه شکستن پیوند خود با آرس میگردد تا بتواند انتقامش را ازآرس بگیرد.

 

قابلیت های جدید بازی:

در این سری بازی قابلیت جدید انلاین یا چند نفره ی بازی که در نسخه های قبل وجود نداشت اضافه شده است . قابلیت انلاین بودن تا حداکثر هشت نفر میتوان بازی کرد . حالت بازی درانلاین یا به دو گروه چهار نفره تقسیم میشوید و بازی میکنید یا اینکه هر کی به صورت جداگانه میجنگد و با یکدیگر بازی میکنید . از نقشه های این قسمت فعلاً Desert of Lost Souls را می شناسیم که همانی است که از زمان معرفی این بازی آن رامشاهده کرده ایم. بازیکنان با از بین بردن حریف های تیم مقابل، باز کردن صندوق ها،کنترل قسمت های مختلف نقشه و از بین بردن Polyphemus یا Cyclops امتیاز بدست می آورند. نقشه بازی بسیار بزرگ طراحی شده و راه های جالبی برای رفتن به قسمت های مختلف آن وجود دارند .

 

تصاویری از محیط بازی:

God of War Ascension Screenshots 01 small دانلود بازی God of War: Ascension برای PS3 God of War Ascension Screenshots 02 small دانلود بازی God of War: Ascension برای PS3

God of War Ascension Screenshots 03 small دانلود بازی God of War: Ascension برای PS3 God of War Ascension Screenshots 04 small دانلود بازی God of War: Ascension برای PS3

God of War Ascension Screenshots 05 small دانلود بازی God of War: Ascension برای PS3 God of War Ascension Screenshots 06 small دانلود بازی God of War: Ascension برای PS3

 



ادامه مطلب...
ارسال توسط مهران

لارای جوان در کشتی “استقامت” به سمت اولین ماجراجویی زندگی اش سفر می کند. مقصد، جزیره ای است در نزدیکی سواحل کشور ژاپن که مکان مناسبی برای یک گردش باستان شناسی به نظر می رسد. اما ناگهان مقصد تغییر می کند! طوفانی سهمگین باعث متلاشی شدن کشتی می شود و امواج دریا لارای نگون بخت را به ساحل جزیره ای ناشناخته می رسانند. او وحشت زده و زخمی در محیطی خطرناک به دام می افتد و باید برای نجات جانش و مخفی ماندن از چشم ساکنین وحشی جزیره دست به کارهای نا متعارفی بزند.این قصه کلی پنجمین بازی از مجموعه توم ریدر است که توسط کریستال داینامیکس ساخته می شود. در چند سال اخیر همواره شاهد علاقه مفرط سازندگان برای ایجاد تحول در این فرانچایز پرطرفدار بوده ایم. سال ۲۰۱۰ بود که “لارا کرافت و نگهبان روشنایی” منتشر شد و مورد استقبال اهالی بازی قرار گرفت. اما گویا سازنده ها از اثر خود راضی نبودند و بلافاصله شروع به ساخت بازی دیگری از مجموعه توم ریدر با درون مایه ای کاملا متفاوت نمودند. طبق گفته آنها، بیشتر افراد مشغول روی پروژه ی ساخت این بازی، تجربه حضور در عناوین قبلی توم ریدر را دارند و تمام تلاش تیم سازنده، روی ایجاد حس اضطراب ناشی از خطرات محیطی و انگیزه تلاش برای بقا متمرکز شده است.

 

tomb raider ps3 cover دانلود بازی Tomb Raider برای PS3

 

 

گیم پلی درست همان چیزی است که از یک بازی با نام توم ریدر انتظار می رود. حل معما، سکوبازی و مبارزات پر هیجان در یک محیط تقریبا باز و آزاد. اما نسبت ترکیب این عناصر و همچنین نحوه بکارگیری آنها در قیاس با بازی های گذشته متفاوت خواهد بود. با توجه به سن و سال کم لارا (او در بازی ۲۱ ساله است) و اینکه این اولین ماجراجویی جدی در زندگی اش خواهد بود، مهارت های او به شکل ملموسی کمتر از قبل هستند. برای مثال مقایسه توانایی های بدنی او با چیزی که از شخصیت لارا کرافت سراغ داریم فقط موجبات خندیدن ما را فراهم می کند. با این حساب نباید منتظر شیرجه های معروف توم ریدری و تیراندازی به سبک مکس پین در این بازی باشید. راستی هفت تیرهای دوقلوی معروف لارا نیز در اختیارتان نخواهد بود! اما علی رغم این محدودیت ها، توانایی های جدیدی نیز در بازی معرفی می شود. برای مثال قابلیتی که سازندگان آن را “خزیدن روی دیوار” می نامند به شما در صعود از سطوح عمودی کمک می کند.توم ریدر دارای بخش چند نفره بزرگی خواهد بود. بازیبازها می توانند در نقش بازماندگان کشتی غرق شده و یا ساکنین وحشی جزیره به بازی بپردازند. سازندگان برای این بخش یک سیستم ارتقا نیز در نظر گرفته اند. بدین شکل که بازیبازها با کشتن دشمنان و پیروزی در مسابقات امتیاز تجربه کسب می کنند و می توانند شخصیت های جدیدتر و سلاح های بیشتری را آزاد نمایند. چهار حالت مختلف برای بخش چند نفره در نظر گرفته شده که در پنج نقشه متفاوت بازی می شوند. با توجه به حضور و قابل بازی بودن اکثر شخصیت های داستانی در بخش چند نفره و امکانات زیادی که برای این بخش در نظر گرفته شده است به نظر می رسد که تجربه لذت بخشی از گروهی بازی کردن توم ریدر در راه است.

 

تصاویری از محیط بازی:

tomb raider 11 دانلود بازی Tomb Raider برای PS3 tomb raider 12 دانلود بازی Tomb Raider برای PS3

tomb raider 13 دانلود بازی Tomb Raider برای PS3 tomb raider 14 دانلود بازی Tomb Raider برای PS3

tomb raider 15 دانلود بازی Tomb Raider برای PS3 tomb raider 16 دانلود بازی Tomb Raider برای PS3

 



ادامه مطلب...
ارسال توسط مهران

بازی Crysis 3 با گرافیکی دیدنی و فراتر از این نسل بازگشته است ، به گونه ای که خیلی از منتقدین گرافیک این بازی را سرآغاز نسل بعد بازی ها می دانند . نسخه سوم سال ها بعد از وقایع نسخه دوم اتفاق می افتد و حالا شهر نیویورک پس از تخریب، شبیه به جنگل شده و درخت ها و آب تمام آن را پوشانده اند. تبدیل شدن نیویورک به جنگل این امکان را به سازندگان بازی داده است تا با خلق صحنه های زیبا و گرافیکی ، محیط های دیدنی بسازند . داستان بازی بعد از جنگ علیه Ceph که یک انجمن مخرب از Cell Corporation است، اتفاق می افتد. آن ها قصد دارند به یک انرژی نیرومند دست پیدا کنند. بازی از مجسمه آزادی در نیویورک شروع می شود و مایکل سایکس (Michael Sykes) ملقب به Psycho که شخصیت اصلی Crysis: Warhead است هم در بازی حضور دارد.در حقیقت بازی ۲۰ سال بعد از Crysis 2 اتفاق می افتد و شهر تغییرات زیادی داشته است. محله چینی ها پر از درخت هایی است که از تاکسی های زرد نیویورک بیرون زده اند. پروانه های زیبا دور و بر آهن های زنگ زده می چرخند و سبزه تمام خیابان ها را گرفته است. Crytek محیط بازی را زیباترین جنگل بارانی می داند که تا به حال دیده اید و این موضوع تأثیر بسیار زیادی هم بر گیم پلی بازی دارد.

|برای اولین بار میان وبسایت های ایرانی، نسخه نهایی DUPLEX بازی|

|قابل اجرای بر روی کنسول های دارای هک CFW 4.30|

 

crysis3 ps3cover small دانلود بازی Crysis 3 برای PS3

 

 

پرهیز از حضور در صحنه های اکشن، از المان های مهم این قسمت به حساب می آید. در مود Hunter راه های مختلف نجات پیدا کردن را تجربه خواهید کرد. شاید بتوان معنای جدیدی از Survival را در این حالت تجربه کنید. در این مد دو بازیکن حضور دارند که دارای یک Nanosuit فوق العاده قدرتمند هستند. باید دو اصل را رعایت کنید: مخفی شدن و استفاده از تیر و کمان! در این مد ۱۲ یا ۱۶ نفر دیگر نیز حضور دارند. این تعداد روی کنسول ها و PC متفاوت است! این افراد Troopers نام دارند که از تجهیزات بسیار قوی ای برخوردار هستند و تنها کار آن ها، این است که شما را از پا دربیاورند.

در نمایش هایی که از این قسمت منتشر شد، ۲ دقیقه از این بازی را به بازیکنان نشان داده شد و ۵ راند مختلف از بازی منتشر شد. صحنه های جالب بازی شامل از بین بردن Trooperها توسط Hunterها بود. Trooperهایی که در این بازی از پا درمی آورید، خودشان به عنوان Hunter به بازی می آیند. روند بازی به این شکل است که آخرین فردی که زنده بماند، پیروز میدان خواهد شد. موضوع جالب این بخش، اینجاست که Trooperها دست به هر کاری می زنند تا شما را وادار به ورود به صحنه های اکشن کنند. Trooperها با مشاهده شما، فریاد می زنند و سایر افراد را خبر می کنند تا به سمت شما بیایند. به همین دلیل شما باید سریع حرکت کنید و یا هر گوشه از بازی را مورد بررسی قرار دهید تا بتوانید از دست Trooperها فرار کنید و راه تازه ای برای کشتن آن ها پیدا کنید. در این حالت به بهترین شکل احساس می کنید که در نقش یک Predator قرار دارید.

 

تصاویری از محیط بازی:

Crysis 3 S2 s دانلود بازی Crysis 3 برای PS3 Crysis 3 S1 s دانلود بازی Crysis 3 برای PS3

Crysis 3 S3 s دانلود بازی Crysis 3 برای PS3 Crysis 3 S4 s دانلود بازی Crysis 3 برای PS3

Crysis 3 S5 s دانلود بازی Crysis 3 برای PS3 Crysis 3 S6 s دانلود بازی Crysis 3 برای PS3

 

نکات اصلی و کلیدی در اجرای بازی های کنسول PS3 :

1) تمامی بازی ها ، تست شده بوسیله آخرین نسخه نرم افزار MultiMan می باشند. 

۲) تمامی بازی های قرار گرفته بر روی وبسایت قابلیت اجرا در سیستم های هک شده PS3 را دارا می باشند. تنها کافی است که طبق توضیحات نصب هر بازی ، به نصب بازی در کنسول خود بپردازید و مشکلی از قبیل سالم نبودن فایل های پچ  و یا خراب بودن EBOOT نزدیک به صفر می باشد.

۳) برای آموزش هک کردن PS3 خود می توانید به فروم های تخصصی در این زمینه مراجعه نمایید و در صورت بروز مشکل در بخش نظرات وبسایت ، مشکل خود را نوشته تا حد امکان به برطرف سازی آن پرداخته شود.

۴) نسخه پیشنهادی برای اجرای تمامی بازی ها ، نسخه ROGERO CFW 4.30 v2.05 می باشد و سایر نسخه ها مورد تایید نمی باشند.

 

source دانلود بازی Crysis 3 برای PS3 توضیحات نصب بازی: پس از دانلود و اکسترکت نمودن پارت ها، تنها کافیست فولدر BLUS30976-[Crysis3] را به محل GAMES یا GAMEZ در هارد اکسترنال خود انتقال داده و سپس به اجرای بازی بپردازید. نیاز به هیچ گونه پچ و کرکی نیست. فایل های فشرده و اجرای بازی تست شده و سالم می باشد. تیم دانلودما امیدوار است از این بازی بسیار زیبا نهایت لذت را ببرید.

 

دانلود کاور اوریجینال بازی (برای مشاهده سایز اصلی، کلیک کنید):

crysis3 ps3print small دانلود بازی Crysis 3 برای PS3

 



ادامه مطلب...
ارسال توسط مهران

در این نسل دیگر ترس معنی ندارد. درست است که اکثر سازندگان ادعا می کنند که IPهایشان ریشه در ترس دارند، اما این دروغی بیش نیست. Resident Evil 6 که Capcom ادعای ترسناک بودن و پایبند بودن به سبک Survival Horror آن را می کرد، بعد از عرضه دوباره با همان بازی اکشنی روبرو شدیم که بیش از پیش از ریشه اش دور شد. اما در این بین، شاید بازی های انگشت شماری وجود داشتند که همچنان ریشه در خاک ترس دارند و Dead Space هم از این قاعده مستثنی نیست. درست است که نسخه سوم تا حدودی نسبت به قسمت های قبل به سبک اکشن روی آورده، اما هنوز ترس جزو ترکیبات اصلی آن است.زمانی که Dead Space در سال ۲۰۰۸ توسط EA ساخته و عرضه شد، با عنوانی روبرو شدیم که مطابق با فرمول ترس بنیانگذاری شده بود. محیطی با اتمسفر تاریک، دیوارهایی رنگین از خون و جسدهای بی جان نصفه و نیمه همگی جزو این فرمول محسوب می شدند. اما مهم ترین قسمت این فرمول همان فضای مرده و بی جاذبه بود. قهرمان این فضا، مهندسی به نام آیزک کلارک (Isaac Clarke) بود که به دلیل قطع ارتباط رادیویی سفینه USG Ishimura با گروهی وارد این فضا شد. او در ادامه با موجوداتی عجیب به نام Necromorph روبرو می شود و بیشتر اعضا توسط آن ها کشته شده و تبدیل به یک Necromorph می شوند. اصلی ترین عامل موفقیت Dead Space همین ترس و گیم پلی عالی و بی نقصش است.

 

|برای اولین بار میان وبسایت های ایرانی، نسخه نهایی DUPLEX بازی|

|قابل اجرای بر روی کنسول های دارای هک CFW 4.30|

 

Dead Space 3 PS3 Cover دانلود بازی Dead Space 3 برای PS3

 

 

اینبار هم بازیکن می تواند سلاح خود را کاملاً ارتقاء داده و اجزای جدیدی برای کارایی بهتر آن انتخاب کند. شاید این بهترین ایده برای یک IP بزرگ محسوب شود، زیرا اینبار بازیکن ها از آزادی عمل بالایی برخوردارند و می توانند به سلاح ایده آل خود برسند. در Dead Space 3 شما با دشمنان جدیدتری روبرو شده و گفتنی است که وقت کمتری نیز برای نابودی آن ها دارید. Bossها به مراتب زیادتر شده و از هوش مصنوعی بیشتری بهره خواهند برد. معماهای زیادی برای بازی در نظر گرفته شده که به دو بخش کوچک و بزرگ تقسیم می شوند.بازی از گرافیک بالا و قدرتمندی بهره می برد و مانند گذشته توسط Visceral Engine ساخته می شود. اینبار ما با محیطی برف آلود روبرو هستیم، پس نباید جزئیاتی کمتر از واقعیت را ببینیم. به همین منظور Visceral Games صحنه و نورپردازی را طوری بر پرده بازی نقاشی کرده که از زیبایی آن بازمی مانید. اگر به تریلری که در E3 پخش شد، توجه کرده باشید، بعد از صحنه نبرد و درگیری ها به محیطی باز رفته و شاهد کوه هایی پوشیده از برف بودید که نور از پشت به آن می تابید و چنان منعکس می شد که از زیبایی حیران می ماندید. بازی از داستان خوبی بهره می برد و امید بیشتری نیز به این قسمت است تا Dead Space بتواند با قرار دادن المان های مختلف از نسخه های قبلی و ترکیب سبک اکشن و ترس نمرات خوبی را از بهترین منابع دریافت کند.

تصاویر محیط بازی :

Dead Space 3 Screenshot 022 دانلود بازی Dead Space 3 برای PS3 Dead Space 3 Screenshot 011 دانلود بازی Dead Space 3 برای PS3

Dead Space 3 Screenshot 044 دانلود بازی Dead Space 3 برای PS3 Dead Space 3 Screenshot 033 دانلود بازی Dead Space 3 برای PS3

Dead Space 3 Screenshot 066 دانلود بازی Dead Space 3 برای PS3 Dead Space 3 Screenshot 055 دانلود بازی Dead Space 3 برای PS3

 



ادامه مطلب...
ارسال توسط مهران

همه چیز از سال ۲۰۰۹ شروع شد، وقتی که مجله ی گیم اینفورمر طی یک شایعه اعلام کرد که شماره ی بعدی سری DMC توسط استودیوی نینجا تئوری ساخته خواهد شد و تا سال ۲۰۱۲ از آن خبری نخواهد بود. مثل تمام شایعات دنیای بازی های رایانه ای، این شایعه هم درست از آب درآمد و در “توکیو گیم شو” سال ۲۰۱۰ بازی به طور رسمی معرفی شد. بلافاصله بعد از معرفی بازی و انتشار اولین تریلر، موج اعتراض و تنفر به سمت کپکام و نینجا تئوری سرازیر شد. دانته ای که نینجا تئوری به نمایش گذاشته بود کاملا با آنچه همه ی طرفداران در ذهن داشتند متفاوت بود. موی سیاه و رفتار غربی دانته او را از ریشه هایش دور ساخته بود. بعد از نمایشگاه توکیو هیچ خبری از بازی به بیرون درز نکرد. تا اینکه در نمایشگاه E3 سال ۲۰۱۱ تریلر دیگری از بازی منتشر شد. چیزی که در تریلرها بیشتر از همه به چشم می آمد، تلاش نینجا تئوری برای بدست آوردن دل طرفداران بود.  بازگشت مو های سفید دانته(البته فقط در حالت Devil Trigger) به طور مختصر آتش خشم طرفداران را فرو نشاند، اما نینجا تئوری می دانست برای تثبیت جایگاه بازی اش میان طرفداران به چیزهای بیشتری نیاز دارد. بعد از نمایشگاه E3 تقریبا تمام تریلر ها به نوعی خبر از وجود روح سری DMC در این بازی را می دادند. ماموریت های مخفی، بازگشت حرکات قدیمی دانته و … خبر از تلاش نینجا تئوری برای نزدیک کردن این بازی به سری DMC می داد. این تلاش همچنان ادامه دارد، به طوریکه در آخرین اطلاعات منتشر شده از بازی در همایش Captivate شاهد منتشر شدن اطلاعات بیش تر و تریلر های  DMCگونه تر از طرف نینجا تئوری بوده ایم.این دمو از بازی Devil May Cry شامل دو ماموریت می باشد که شما می توانید توسط دانته آن را انجام دهید.DMC در تاریخ ۱۵ ژانویه ۲۰۱۳ برای هر ۳ پلتفرم منتشر خواهد شد.

|برای اولین بار میان وبسایت های ایرانی، نسخه نهایی DUPLEX بازی|

|قابل اجرای بر روی کنسول های دارای هک CFW 4.21/4.30|

 

DmC PS3 Cover دانلود بازی DmC Devil May Cry برای PS3

 

 

 

گیم پلی سری بازی های Devil May Cry در سبک Hack & Slash جای میگرد که در آن شما در قالب شخصیت اصلی با وارد کردن ضربات متوالی، سریع و عموماً با سلاح سرد به پیش روی در بازی می پردازید .در این عنوان جدید هم، همین روال گیم پلی با انجام اندک تغییرات گنجانده شده است که انتظار دیگری هم به غیر از آن وجود نداشت. تیم ساخت بازی تمام تلاش خود را انجام داده است که اصلی ترین ویژگی این سری بازی، یعنی سرعت بالای گیم پلی و مبارزات نفس گیر و بدون درنگ را در بازی جدید نیز پیاده کند که می‌توان گفت تا حدود زیادی در این زمینه موفق بوده‌اند و دانته جدید هم با همان طراوت و سرعت، دشمنان را از بین می‌برد. در دموی منتشر شده، سرعت مبارزات و عمکرد دانته تقریبا نزدیک به آن چه که در شماره سوم بازی دیده بودیم، است. کمبوها و امکان وارد کردن انواع و اقسام ضربه‌ها دیگر ویژگی ممتاز این سری بازی است که در شماره سوم به حد اعلا و پیچیده خود رسید که برای تسلط کافی و یادگیری این کمبوها شما می بایست زمان بسیار زیادی را صرف می‌کردید. اینبار نیز تیم سازنده سعی کرده‌است که امکان وارد کردن همان کمبوها را حتی بیشتر از نسخه‌های قبلی در بازی بگنجاند، به همین منظور شما مطابق عناوین قبلی با استفاده از سلاح‌های مختلف دانته و با ترکیب مختلف ضربات، می‌توانید کمبوهای جالب و متفاوتی را خلق کنید. حتی اینبار می‌توانید با استفاده از دو اسلحه‌ی جدید منحصر به فرد دانته یعنی Osiris و Arbiter که بازوهای شیطانی و فرشته‌ای دانته است،.به خلق ضربات ترکیبی منحصر به فردی بپردازید که قبلاً امکان آن وجود نداشت. این دو سلاح که شبیه دو داس بلند است و به ترتیب نماینده نیمه شیطانی و نیمه فرشته‌ای دانته است علاوه بر مبارزات، بر پلتفرمینگ بازی نیز تاثیر گذاشته‌اند و شاید بتوان گفت یکی از اصلی‌ترین ارکان متمایز کننده بازی جدید از عناوین قبلی هستند. در حالی که در عناوین قبلی شاهد آن چنان پلتفرمینگی نبودیم. اینبار Ninja Theory با استفاده از توانایی‌های این دو سلاح و قابلیت ویژه دانته تحت عنوان Angel Boost که دانته را در هوا به سرعت به جلو حرکت می دهد، پلتفرمینگ بازی را بسیار گسترده‌تر از قبل کرده است و تعداد زیادی موانع در بازی به مدد همین ویژگی‌های جدید دانته گنجانده شده‌است که برای عبور از آن‌ها می‌بایست از توانایی‌های جدید دانته استفاده کنید و در اکثر دموهای منتشر شده از بازی شاهد آن هستیم که در اثنای مبارزات برای دقایق نسبتاً طولانی باید در محیط بازی به گشت و گذار بپردازید و از موانع مختلفی عبور نمایید.

 

DmC Devil MayCry

—————————————————-

تصاویر محیط بازی :

s dmc 092012 001 دانلود بازی DmC Devil May Cry برای PS3 s dmc 092012 004 دانلود بازی DmC Devil May Cry برای PS3

s dmc 092012 005 دانلود بازی DmC Devil May Cry برای PS3 s dmc 092012 006 دانلود بازی DmC Devil May Cry برای PS3

 



ادامه مطلب...
ارسال توسط مهران

قبلاً استودیوی کانادایی سازنده سری بازی های FIFA اعلام کرده بود که در FIFA 13 شاهد تغییراتی در گیم پلی بازی خواهیم بود. تغییراتی که شامل دریبل ها، ضربه های آزاد و هوش مصنوعی بازی می شوند. در همایش جدیدی که EA برای این بازی برگزار کرد، چند امکان جدید FIFA 13 نیز به نمایش درآمدند. یکی از بخش های جالب بازی، این است که اینبار می توانید کنترل تیم های ملی را در قسمت Career به دست بگیرید. قبلاً تنها این امکان را داشتید که تیم های باشگاهی را کنترل کنید و به عنوان مربی در آن ها فعالیت کنید. زمانی که به عنوان مربی در قسمت Career مشغول به کار می شوید، کنترل تیم های ملی در نوع خودشان جالب می شوند.از یک طرف بازیکنان در تیم های خودشان تلاش می کنند که به تیم ملی برسند و از طرف دیگر شما می توانید آن ها را به تیم ملی فرابخوانید. در این قسمت می توانید بازی های دوستانه انجام بدهید، در مسابقات حذفی شرکت کنید، تورنومنت های منطقه ای برگزار کنید و یا در جام جهانی شرکت کنید که هر چهار سال یکبار برگزار می شود.

|برای اولین بار میان وبسایت های ایرانی، نسخه نهایی DUPLEX بازی|

|قابل اجرای بر روی کنسول های دارای هک CFW 3.55/3.41|

 

fifa 13 ps3 cover small دانلود بازی FIFA 13 برای PS3

 

 

این احتمال وجود دارد که شما را از تیم اخراج کنند. باید سعی کنید ارتباط خوبی با سایر بازیکنان برقرار کنید. هوش مصنوعی در این قسمت از بازی به شکلی طراحی شده که روی کار گروهی و مربی تأثیرگذار باشد. انتخاب بازیکن ها برای دعوت به تیم ملی یکی از کارهای مهم شما خواهد بود. از کشورهای مختلف هم می توانید بازیکن به تیم ملی خود دعوت کنید و ملیت آن ها را تغییر دهید. علاوه بر اینکه وظایفی به عنوان مربی تیم ملی خواهید داشت، تغییرات بخش Career Mode شامل پیشرفت هایی در زمینه هوش مصنوعی بازیکنان در زمان انتقال آن ها از باشگاه می شود.

بازیکنان هایی که در شرایط خوبی قرار داشته باشند، پول بیشتری بدست می آورند و این موضوع باعث می شود که بتوانید راه های مختلفی برای درآمدزایی داشته باشید. برخی تیم ها می توانند تنها با استفاده از قابلیت ها فردی بازیکنان بزرگشان به پیروزی برسند و بازیکنان بزرگ میدان می توانند نقش رهبری تیم را ایفا کنند. در قسمت کنترل بازی شاهد تغییرات پیشرفته ای خواهید بود. همه می توانند که در بازی باید شوت بزنند، پاس بدهند و یا تکل کنند، اما در FIFA 13 تغییراتی در این قسمت ها به وجود آمده که می تواند شما را سلطان این قسمت کند. شاید خیلی از شما چه در FIFA 12 و چه در نسخه های قبل تر از آن نمی توانستید، ضربه های ایستگاهی را به گل تبدیل کنید. شاید هنری زدن ضربه های ایستگاهی یک استعداد خاص می خواهد!

 

اطلاعات فنی در مورد اجرای بازی:

قابلیت اجرا بر روی هارد اکسترنال: دارد

قابلیت اجرا بر روی هارد اینترنال: دارد

قابلیت اجرای بر روی CFW 3.41 : دارد

قابلیت اجرا بر روی CFW 3.55 : دارد

 

تصاویر محیط بازی :

FiFa 13 S2 smal دانلود بازی FIFA 13 برای PS3 FiFa 13 S1 smal دانلود بازی FIFA 13 برای PS3

FiFa 13 S3 smal دانلود بازی FIFA 13 برای PS3 FiFa 13 S4 smal دانلود بازی FIFA 13 برای PS3

FiFa 13 S5 smal دانلود بازی FIFA 13 برای PS3 FiFa 13 S6 smal دانلود بازی FIFA 13 برای PS3

 



ادامه مطلب...
ارسال توسط مهران

Grand Slam Tennis 2 بخش مهمی از بازی های ویدئویی را بازی های ورزشی تشکیل می دهند. هر ورزشی که تا بحال ساخته شده ، جنبه ی تفریحی نیز داشته است. در کل اکثر ورزش ها ، هم برای سلامتی و پرورش اندام انسان درست شده است و علاوه بر آن برای تفریح و ایجاد یک بازی پر هیجان نیز به وجود آمده اند. در بازی های ویدئویی که مخصوص یک ورزش ساخته می شوند هم از جنبه ی تفریحی و بازی گونه ورزش ها استفاده می کنند و هم جنبه ی گیم پلی بازی را بر اساس آن می سازند. همانطور که گفته شد جنبه ی تحرک و سلامتی ورزش در بازی های ویدئویی حذف شده است ؛ اما دیگر امروزه با وجود کینکت (برای Xbox 360) و موو (برای PlayStation 3) دیگر جنبه ی تحرک ورزش هم به بازی های ورزشی اضافه شده است.

| قابل اجرا بر روی CFW 3.55 پچ شده توسط گروه E3 Team |

 

Grand Slam Tennis 2 PS3 دانلود بازي Grand Slam Tennis 2 براي PS3

 

 

تصاویر محیط بازی :

Grand Slam Tennis 2 PS3 S2 smal دانلود بازي Grand Slam Tennis 2 براي PS3 Grand Slam Tennis 2 PS3 S1 smal دانلود بازي Grand Slam Tennis 2 براي PS3

Grand Slam Tennis 2 PS3 S4 smal دانلود بازي Grand Slam Tennis 2 براي PS3 Grand Slam Tennis 2 PS3 S3 smal دانلود بازي Grand Slam Tennis 2 براي PS3

 



ادامه مطلب...
ارسال توسط مهران
آخرین مطالب

صفحه قبل 1 صفحه بعد

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی